Зміни в державній політиці розвитку туризму та брендів міст під впливом пандемії COVID-19

Автор(и)

  • Дмитро Балашов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (кафедра теорії та практики управління факультету соціології і права), Україна https://orcid.org/0000-0002-0063-7306

DOI:

https://doi.org/10.20535/spu2021.248884

Ключові слова:

туризм, бренд міста, COVID-19, державна політика

Анотація

Під час пандемії, спричиненої розповсюдженням коронавірусної хвороби COVID-19, світова економіка вступила у фазу економічної рецесії. Спостерігаються турбулентні явища та ситуації, що змушує уряди держав швидше реагувати на поточні зміни, приймати більш гнучкі рішення задля збереження стабільності, соціально-економічного розвитку та добробуту населення, а також вносити зміни в чинні стратегії. Нині уряди та міжнародні організації шукають нові ефективні механізми публічного управління для врятування економіки. Однією з галузей, яка відчула на собі один з найбільших впливів пандемії, є туризм...

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24