Зміни в державній політиці розвитку туризму та брендів міст під впливом пандемії COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.20535/spu2021.248884Ключові слова:
туризм, бренд міста, COVID-19, державна політикаАнотація
Під час пандемії, спричиненої розповсюдженням коронавірусної хвороби COVID-19, світова економіка вступила у фазу економічної рецесії. Спостерігаються турбулентні явища та ситуації, що змушує уряди держав швидше реагувати на поточні зміни, приймати більш гнучкі рішення задля збереження стабільності, соціально-економічного розвитку та добробуту населення, а також вносити зміни в чинні стратегії. Нині уряди та міжнародні організації шукають нові ефективні механізми публічного управління для врятування економіки. Однією з галузей, яка відчула на собі один з найбільших впливів пандемії, є туризм...