Публічне управління у сфері освіти в період пандемії: виклики та проблеми

Автор(и)

  • Анатолій Мельниченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (кафедра теорії та практики управління факультету соціології і права), Україна

Ключові слова:

публічне управління, освіта, пандемія, COVID-19

Анотація

Розгортання пандемії коронавірусної хвороби COVID-19 суттєво вплинуло як на способи здійснення освітнього процесу, так і безпосередньо на систему управління у сфері освіти. Звичайно, протягом періоду пандемії відбулися не тільки персональні зміни в керівництві профільного центрального органу виконавчої влади, але й змінилися самі управлінські підходи. Як ми неодноразово стверджували в інших публікаціях, управління має як об’єктивну, так і суб’єктивну сторони. З точки зору об’єктивного характеру управління в сфері освіти можна відзначити, що карантинні обмеження спонукали суб'єктів управлінської діяльності застосовувати певні управлінські інновації. Що ж стосується суб’єктивних чинників, то ключовим елементом трансформації стала готовність (або неготовність) управлінських команд до імплементації сучасних моделей управління з суттєвою компонентою цифровізації управлінських взаємодій. Виявилося, що значна кількість функціонерів системи освіти як на рівні закладів освіти, так і на рівні державних інституцій, довго не могли (чи не бажали) усвідомити незворотність змін і необхідність пошуку релевантних відповідей на такого роду виклики...

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24