Соціальні мережі у формуванні медіаіміджу ЗСУ в умовах пандемії
DOI:
https://doi.org/10.20535/spu2021.248935Ключові слова:
соціальні мережі, медіаімідж, імідж, ЗСУ, Збройні Сили України, пандемія, COVID-19Анотація
Від початку пандемії COVID-19 українське суспільство зазнало суттєвої трансформації: раптова зупинка звичних форм підтримки життєдіяльності суспільства, перехід на дистанційну роботу, соціальна ізоляція, швидкі темпи проникнення цифровізації в різні сфери соціальних практик. Соціальне дистанціювання та обмежені можливості живого спілкування призвели до зростання популярності інформаційно-комунікативних технологій, зокрема відбулося пришвидшення темпів використання соціальних мереж в Україні: якщо з 2019 по 2020 рік кількість користувачів соціальних мереж в Україні зросла на +8,3%, то у період між 2020 та 2021 роком приріст становив уже +16% [1] ...