Соціальні мережі у формуванні медіаіміджу ЗСУ в умовах пандемії

Автор(и)

  • Аліна Стефанович
  • Максим Єнін Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (кафедра соціології факультету соціології і права), Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/spu2021.248935

Ключові слова:

соціальні мережі, медіаімідж, імідж, ЗСУ, Збройні Сили України, пандемія, COVID-19

Анотація

Від початку пандемії COVID-19 українське суспільство зазнало суттєвої трансформації: раптова зупинка звичних форм підтримки життєдіяльності суспільства, перехід на дистанційну роботу, соціальна ізоляція, швидкі темпи проникнення цифровізації в різні сфери соціальних практик. Соціальне дистанціювання та обмежені можливості живого спілкування призвели до зростання популярності інформаційно-комунікативних технологій, зокрема відбулося пришвидшення темпів використання соціальних мереж в Україні: якщо з 2019 по 2020 рік кількість користувачів соціальних мереж в Україні зросла на +8,3%, то у період між 2020 та 2021 роком приріст становив уже +16% [1] ...

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24