Цифрові трансформації публічного управління у сфері освіти: підвищення якості середньої освіти на прикладі Естонської Республіки

Автор(и)

  • Дар'я Кушпіт

Ключові слова:

публічне управління, цифрові трансформації, якість освіти, середня освіта, кращі практики

Анотація

Роль освіти сьогодні важко переоцінити: краще освічені люди з більшою ймовірністю стають працевлаштованими, мають міцне здоров’я та ведуть здоровий спосіб життя, а також є активними учасниками громадянського суспільства. Окрім того, більш високий рівень освіченості підвищує шанси на довшу тривалість життя і кращу адаптацію у соціумі, знижує вірогідність здійснення злочинів [10, с. 204]. Одним із пріоритетних напрямків підвищення якості освіти у 2021 році Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет визначив її цифрову трансформацію [1]. Світова практика має багато прикладів ефективного залучення цифрових технологій у цю галузь. Наприклад, у 2019 році Центр досліджень європейської політики (CEPS) у партнерстві з «Grow with Google» створили порівняльний Індекс готовності до цифрового навчання впродовж життя (IRDLL) в ЄС. Він характеризує стан цифрової освіти в країнах Євросоюзу та надає рекомендації щодо цифрового навчання для розробників політичних рішень, соціальних партнерів, засобів масової інформації та громадськості. Згідно створеного звіту, лідером цифровізації в ЄС стала Естонська Республіка, у тому числі у галузі цифрового навчання. У звіті акцентується увага на естонській політиці щодо безперервної освіти та на комплексному підході до її цифровізації [7]...

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24