Досвід Республіки Сінгапур у сфері надання електронних послуг

Автор(и)

  • Валерія Прокопенко

DOI:

https://doi.org/10.20535/spu2021.249146

Ключові слова:

електронні послуги, кращі практики

Анотація

Надання електронних послуг стає невід’ємною частиною електронного урядування в країнах по всьому світу. Світ розвивається та наповнюється цифровими трансформаціями, комунікації поширюються на нові сфери, тому перед урядом і постають питання підвищення якості послуг, які надаються громадянам.  Не можна не погодитися з тим фактом, що загалом електронне урядування стало чи не найбільш важливим елементом всього державного управління та державної політики. Наприклад, про переваги електронних послуг можна говорити досить довго, оскільки саме вони впливають на підвищення ефективності роботи органів державної влади, підвищення прозорості, довіри громадян до влади; також надання електронних послуг спрощує, пришвидшує та усучаснює саму процедуру отримання адміністративних послуг. Міжнародний досвід електронного урядування та надання електронних послуг безумовно допоможе Україні стати країною майбутнього, але спочатку треба провести аналіз в найбільш розвинених в цій сфері країнах, щоб зрозуміти, як їм вдалося досягти таких вершин, а вже потім впроваджувати це в нашій країні...

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24